Helló, üdvözlünk a profiszerzodes.hu-n!
Mit találsz nálunk?
Aláírásra kész szerződésmintákat útmutatóval, amiket azonnal le is tölthetsz.
Mit jelent, hogy szerződésminta?
Olyan kész szerződéstervezet az adott témában, amiben Neked már csak 1-2 adatot kell kitölteni.
Hogyan tudod letölteni?
A szerződminták letöltéséhez 1 darab SMS-t kell küldeni és válaszként megkapod a letöltési kódot.
 

Segítség - Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Hol lehet igénybe venni a szolgáltatást?


    REDMARK Kft. a szolgáltatást a Magyar köztársaság határain belül nyújtja.

  2. Mi kell a szolgáltatás igénybevételéhez?


    Szoftverek és Internet kapcsolat: A szolgáltatás igénybevételének tárgyi feltétele a Vevő részéről, hogy rendelkezzék megfelelő Internet szolgáltatás-hozzáféréssel és megfelelő végberendezéssel, minimum MS Word 2003 vagy más RTF (pl: WritePad) fájl típus olvasására alkalmas szoftverrel és azt futtatni képes operációs rendszerrel.

    Mobil telefon és előfizetés: Továbbá rendelkezzen valamely magyarországi Mobil Operátor (Magyar Telekom (T-Mobile) NyRt, a Pannon GSM Távközlési ZRt és a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési ZRt) által biztosított távközlési előfizetéssel és készülékkel, ami az alábbi szolgáltatások igénybe vételére alkalmas: Emeltdíjas SMS küldése és SMS fogadása.
    A szolgáltatást mind a feltöltő kártyás mind az előfizetéses Ügyfelek egyformán vehetik igénybe.




  3. Hogyan tudom igénybe venni a szolgáltatást?


    A szolgáltatás igénybevételének módja:
    1. A Vevő kiválasztja a www.profiszerzodes.hu oldalon a megvásárolandó szerződésmintát.
    2. Elküldi a "minta 123" kódot, amiben az "123" a szerződés kódját jelöli
    3. A www.profiszerzodes.hu oldalról SMS-ben kap egy választ, ami tartalmazza a letöltéshez szükséges titkos kódot.
    4. A titkos kódot kell beírni a weboldalon az arra kijelölt helyre és azonnal letölthetővé válik a kiválasztott tartalom.


  4. Hogyan kapok számlát a fizetésről, hogy a könyvelőm el tudja számolni az emeltdíjas SMS fizetést?


    A szerződésminta letöltéséről külön számlát nem adunk, mert ezt a díjat a mobil szolgáltató, mint viszonteladónk a telefonszámlában tünteti fel az emeltdíjas fizetések között. Emeltdíjas SMS fizetéseket minden vállalkozás el tud számolni, csak annyit érdemes megtenni, hogy a letöltött szerződésminta 1. példányát érdemes a többi számlával együtt a könyvelő részére leadni. A költségeket a könyvelők a hatályos törvények szerint azonos módon könyvelik, mint a telefonköltségeket.

  5. Mit tegyél, ha nem kaptad meg a kódot?


    Ellenőrizd az SMS címzett telefonszámot és elküldött kódot:
    1. ha bármelyik hibás, akkor küld el újra a helyes adatokkal
    2. ha mindkettő helyes, akkor telefon hívd az ügyfélszolgálatot: 06-70-297-2357,
      1. jogos igény esetén speciális referencia szám kerül kiosztásra,
      2. ezt a help@profiszerzodes.hu címre kell eljuttatnod (24 órán belül) az igényelt szerződés kódjával,
      3. sikeres azonosítás után válaszként elküldjük neked a szerződésmintát, munkanapokon 24 órán belül, hétvégén és munkaszüneti napokon az azt követő munkanapon 16 óráig.


  6. Mit tegyek, ha megkaptam a kódot, de nem engedi a rendszer letölteni a dokumentumot?


    Ha van kódod és mégsem tudod letölteni a dokumentumot, akkor a help@profiszerzodes.hu címre el kell küldened a telefonszámod, e-mail címed és az ellenőrző kódot. Sikeres azonosítás után válaszként visszaküldjük az igényelt szerződésmintát, munkanapokon 24 órán belül, hétvégén és munkaszüneti napokon az azt követő munkanapon 16 óráig.

  7. Hogyan lehet igénybe venni a 100%-os díj-visszatérítési garanciát?


    Az alábbi feltételek teljesülése esetén van lehetőség a garanciális igény érvényesítésére:
    1. A garanciális igényt a vásárlást követő 48 órán belül lehet érvényesíteni.
    2. Csak az veheti igénybe a 100%-os garanciát, aki korábban még nem vette igénybe azt.
    3. Az igényt e-mailben a help@profiszerzodes.hu e-mail címen kell jelezni.
    4. A levelednek tartalmaznia kell a következő adatokat (bármilyen adat hibás vagy hiányos megadása esetén érvénytelen az igénylés): Vevő neve, telefonszáma (amiről fizettél), használt azonosító kód, bankszámlaszám (ahová a díjvisszatérítést utalhatjuk), a garancia igénybevételének oka
    5. A díjvisszatérítés kizárólag banki átutalás útján tudjuk teljesíteni az igény benyújtását követő 8 munkanapon belül (Felhívjuk a figyelmed, hogy ehhez a bank még további 2 napot számol átutalási időnek).


  8. Nem szeretnék soha többé semmilyen információt kapni a profiszerzodes.hu oldalról:


    Küldj arról az e-mail címről, amivel szeretnél leiratkozni, egy levelet a help@profiszerzodes.hu címre, melynek a tárgyában a "lemondás" szó szerepel. Legkésőbb a következő munkanap 12:00-tól lekerülsz az e-mail cím a levelezési listáról.
  9. Problémám van a szolgáltatás használatával és a fenti lehetőségek nem segítenek:

    Küldj egy e-mail a help@profiszerzodes.hu címre, a levélnek minden esetben tartalmazni kell az alábbiakat:
    • Vevő nevét,
    • Vevő e-mail címét és telefonszámát,
    • a hibajelenség leírását,
    • a hibajelenség tapasztalásának utolsó időpontját.